Nacionalni ispiti za učenike četvrtih razreda
Kalendar provedbe nacionalnih ispita
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Volonterke su učenicima slabijeg školskog uspjeha pružale individualnu i grupnu pomoć u učenju, u svladavanju školskog gradiva, pri pisanja domaćih zadaća, svladavanju vještina čitanja, pisanja i računanja te usvajanju tehnika učenja.
Učenici su rado dolazili te nisu izostali ni bolji rezultati. Učenici su popravili neke ocjene i više su motivirani za postizanje boljeg školskog uspjeha.
Osim pružanja pomoći od strane volonterki, učenici su i sami pružali jedni drugima pomoć u učenju. Učenici 6. a razreda na poticaj razrednice prof. Željke Szabo od veljače se dobrovoljno nalaze u školi i pomažu jedni drugima u učenju. Tako uče matematiku, prirodu, povijest, geografiju i drugo. Posebno se u volontiranju ističu učenice Katarina Grahovac, Paula Benjak, Ema Mlinarić, Iva Pištelek, Anđela Brešić, Michelle Budak te povremeno i dječaci Matej Zrilić i Niko Stapić.
Učenici sami organiziraju vrijeme učenja, a razrednica im pomaže samo oko pronalaska slobodne učionice.
Kroz ovaj oblik volontiranja učenici razvijaju prijateljske odnose, osvještavaju svrhu volontiranja te ostvaruju bolje rezultate i potiču druge učenike na pružanje međusobne pomoći.