Nacionalni ispiti za učenike četvrtih razreda
Kalendar provedbe nacionalnih ispita
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
S obzirom da je Dan planeta Zemlje, 22.4., bio baš za vrijeme proljetnih praznika, u produženom boravku prvih razreda odlučili smo odmah po povratku u školske klupe čitavih tjedan dana posvetiti proučavanju ove zanimljive teme!
Svemir, planet Zemlja i živi svijet stvari su o kojima prvašići uvijek rado pričaju i postavljaju pitanja. Iz raznolikog fundusa školske knjižnice posudili smo tako mnoštvo zanimljivih slikovnica, knjiga i DVD-ova, a djeca su donijela i vlastitu literaturu i kućnih biblioteka.
Prvog dana razgovarali smo o svemiru i svim nebeskim tijelima koja se tamo mogu naći. Fascinantno je pokušati zamisliti nezamislivo - najveći broj, beskonačnost svemira! Gledali smo prekrasnu knjigu fotografija galaksija, kometa, planeta... Zatim smo spojili projektor na internet i pomoću Google Earth programa letjeli kroz Zemljinu orbitu, zorno vidjeli kako se vrti naš planet, nadlijetali pustinje i prašume, spustili se na Kip slobode i Eiffelov toranj, sjetjeli na Brač i naravno, virtualno prošetali našim naseljem, što je ipak izazvalo najveće oduševljenje!
Drugog dana čitali smo priče o nastanku svijeta, životinja, biljaka. Već i vrtićanci znaju priču o davno izumrlim divovima – dinosaurima, pa bi se moglo reći da su pojedini prvašići dosta načitani na tu temu.
Treći dan bio je ekološki dan. Koja je dužnost ljudi u očuvanju prirodnih ljepota, životinjske i biljne raznolikosti, što svako dijete može učiniti za Zemlju? – to su bila pitanja na koja smo pokušali dati odgovore.
Četvrti i peti dan bili su posvećeni životinjama, ipak najomiljenijoj temi. Gledali smo filmove onim najljepšima, najbržima, najopasnijima, najdražima. Proučavali smo enciklopedije, igrali se, imali malu predstavu koju su djevojčice same osmislile i izvele pred drugim razredima boravka.
Na kraju, svako je dijete naslikalo po jednu divlju životinju a radove smo poslali na školski nagradni natječaj!