2014-03-18 22:07:49

Trening socijalnih vještina

Kroz period od listopada 2013. do ožujka 2014. učenici 4.c razreda sa socijalnom pedagoginjom Sonjom Bader prošli su trening socijalnih vještina pod nazivom LaRa – lančana reakcija.

Socijalne vještine su naučeni oblici ponašanja, odnosno uvježbane sposobnosti. Uče se od najranijeg djetinjstva, u obitelji – spontano, imitacijom, metodom pokušaja i pogrešaka. Kasnije se utvrđuju ili mijenjaju kroz interakciju s ostalim grupama (vršnjaci, škola, radne skupine i dr.) i širim socijalnim okruženjem (Ajduković i Pečnik, 1994., prema Ferić, Kranželić Tavra, 2003.). „Socijalne vještine su ponašanja koja se koriste u svakodnevnom životu da bi imali dobre odnose s ljudima koji nas okružuju. One se mogu naučiti i uvježbati“, naučili smo na prvoj radionici. 

 Jedan od najučinkovitijih pristupa učenja socijalnih vještina je trening socijalnih vještina -"trening" se odnosi na dio učenja i uvježbavanja. Kako se primjenjuju, učenici su vidjeli kroz video materijale sa primjerima, a sami su se okušali u njihovoj primjeni igranjem uloga u gotovo svakoj radionici.  

Učenici 4.c razreda uspješno su se upoznali sa vještinama poput predstavljanje i upoznavanje, slušanje, prepoznavanje i iskazivanje osjećaja, kontrola ljutnje, rješavanje problema, empatija i suradnja.

Učenici 4.c razreda uspješno su se upoznali sa vještinama poput predstavljanje i upoznavanje, slušanje, prepoznavanje i iskazivanje osjećaja, kontrola ljutnje, rješavanje problema, empatija i suradnja.

Prema konceptu rizičnih i zaštitnih čimbenika, učenje socijalnih vještina predstavlja značajan zaštitni faktor u razvoju djeteta. S tim u skladu, trening socijalnih vještina LaRa dio je Školskog preventivnog programa naše škole te kao takav i sastavnica Školskog kurikuluma za 2013./14. godinu.

Povratnu informaciju o tome što su naučili učenici su pedagoginji dali pismenom evaluacijom svake radionice.

Naučili smo puno o sebi, o drugima, malo se zbližili i puno zabavljali!

 

Učenici 4.c razreda uspješno su se upoznali sa vještinama poput predstavljanje i upoznavanje, slušanje, prepoznavanje i iskazivanje osjećaja, kontrola ljutnje, rješavanje problema, empatija i suradnja.

 

Učenici 4.c razreda uspješno su se upoznali sa vještinama poput predstavljanje i upoznavanje, slušanje, prepoznavanje i iskazivanje osjećaja, kontrola ljutnje, rješavanje problema, empatija i suradnja.

 

Učenici 4.c razreda uspješno su se upoznali sa vještinama poput predstavljanje i upoznavanje, slušanje, prepoznavanje i iskazivanje osjećaja, kontrola ljutnje, rješavanje problema, empatija i suradnja.

 

 

 


Osnovna škola Antuna Mihanovića Zagreb