preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Zagreb

Login
Kada dođe jesen

 

Kada dođe zlatna jesen

i bojama iskiti

dol, 

ja uberem prvu žutu dunju

i stavim je u sobu

na stol.

... Kada dođe tmurna jesen, 

ja dignem ovratnik

kaputa,

u granju bijesno zviždi vjetar

i šušti listina

žuta.

... Kada dođe kasna jesen

i dosadne sipe

kiše, 

u moje sjećanje vraća se ljeto

kojega nema više.

       Stanislav Femenić

 

3. a-razredna stranica

4. a-razredna stranica

e-boravak

Sigurnost na internetu

Pravopisne vježbe

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

e-Vježbaonica

e-Škole

Naša škola


Školski list "Mihić"

Školski projekt

Mi u medijima

LIST UČENIKA 8. b razreda

Priloženi dokumenti:
Nasa krila.pdf

 

 

Ove školske godine u našoj školi započeo je Eko - projekt „Zeleno u srcu“.

Želimo razvijati pozitivan odnos prema prirodi, okolišu, zdravlju i životu , osvijestiti važnost zaštite okoliša.

Želimo uključiti učenike naše škole u razne humanitarne aktivnosti, projekte i akcije, pomoći drugima. To su aktivnosti kojima ćemo razvijati pozitivan odnos prema okolišu i zdravom načinu življenja.

 

Ciljevi Eko – projekta:

- razvijati ekološku svijest učenika;

- promicati prirodoslovne vrijednosti  kroz odgojno -obrazovni rad;

- razvijati trajne navike koje će poboljšati kvalitetu života, zainteresiranost i skrb za kulturnu i

prirodnu baštinu;

- pronalaziti, upoznavati, raščlanjivati i vrednovati različite izvore informacija (udžbenik,

enciklopedija, popularno znanstveni tekst, školska knjižnica, muzej,internet, itd.);

- upoznati  učenike s osnovnim znanjima o planetu Zemlji, prirodi i njihovu međuodnosu s

društvenim pojavama (stanovništvo, načine života, djelatnosti, kultura);

- poboljšati stanje okoliša škole;

- štednja energije (vode i električne energije);

- upoznavanje obnovljivih i neobnovljivih izvora energije i njihovo iskorištavanje;

- razvijanje samostalnosti, radoznalosti i aktivnog istraživačkog odnosa prema okolišu;

- upućivanje učenika na čuvanje zdravlja, posebice na prevenciju zaraznih bolesti, povreda,

trovanja te upućivanje učenika u pružanje prve pomoći;

- promicati odgovorno ponašanje prema sebi i drugima;

- usvajati društveno prihvatljive stavove, vrijednosti i navike;

- razvijati samopoštovanje i samoevaluaciju;

- razvijati motivaciju za zdrave stilove života;

preskoči na navigaciju