preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Zagreb

Login
Dan kruha 2020.

3. a-razredna stranica

4. a-razredna stranica

e-boravak

Sigurnost na internetu

Pravopisne vježbe

Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Vježbaonica

e-Škole

Naša škola



 

Školski list "Mihić"

Školski kurikulum

Školski projekt

Mi u medijima

LIST UČENIKA 8. b razreda

Priloženi dokumenti:
Nasa krila.pdf

RED BUTTON

Korisni linkovi





Upisi



 

Najava događaja
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2013.

Ukupno: 156785
Ovaj mjesec: 2013
Ovaj tjedan: 123
Danas: 1
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obavijest o početku nastave - 11. svibnja 2020.
Autor: Beatrica Šurbek, 5. 5. 2020.

 

Dragi učenici, poštovani roditelji,

s radošću javljamo da Osnovna škola Antuna Mihanovića otvara vrata za ponovni dolazak učenika u prostor Škole od 11. svibnja 2020. 

Iscrpne upute o postupanju učenika, roditelja, nastavnog i tehničkog osoblja možete pročitati u nastavku i preuzeti u priloženom dokumentu.

Dobrodošli! 

 


 

 

PROVEDBENI PLAN OTVARANJA ŠKOLE – 11. svibnja 2020.

                       

OPĆE UPUTE

Protokolarnih preporuka dužni su se pridržavati svi zaposlenici Škole prema područjima svog djelovanja.

U ustanovi nije dozvoljen boravak djelatnika koji nisu raspoređeni na posao.

Svi djelatnici u svakom trenutku moraju držati razmak od dva metra.

Dogovori djelatnika kada je to moguće odvijaju se e komunikacijom ili telefonom.

U prostoru učionice tijekom boravka djece boravi samo njihove učiteljice/učiteljica. Svima ostalima, boravak je zabranjen.

Izbjegavaju se kontakti djece između skupina.

Izvan ustanove djelatnici se drže što je moguće više pravila zaštite od zaraze. (izbjegavanje trgovina, okupljanja, provođenje mjera distance i higijene).

U školi izbjegavati koristiti klimatizacijske uređaje i ventilatore.

PRIJE OTVARANJA ŠKOLE

  1. Anketom prikupiti podatke o broju učenika po razredu – do utorka u 18.00
  2. Obaviti virtualni aktiv Razredne nastave, ponedjeljak 04.05.2020
  3. Sjednica Učiteljskog vijeća s temom Provedbenog plana otvaranja Škole
  4. Formirati razredne odjele – dodjeliti učiteljicu, učionicu, WC
  5. U ponedjeljak 4.5.2020. Gradu dostaviti potrebu higijenskog materijala:
  • Sredstva za pranje
  • Sredstva za dezinfekciju – ruke, unutarnji prostor, vanjski prostor
  • Zaštitne maske
  • Zaštitne rukavice
  • Papirnati ručnici
  • Wc papir
  • Plastične jednokratne čaše
  • Vreće za smeće
  • Vidjeti potrebe kuhinje

 

  1. Po obavijesti uputiti sve učitelje i djelatnike na webinar u organizaciji HZJZ – datum još uvijek nije poznat

 

OBAVEZE UČITELJICA

  1. Učiteljica će u svom razredu u petak (8.5.2020.) napisati imena na stolac i klupu učenika, istaknuti prostor odvajanja – 2 metra i označiti wc koji će tijekom nastave koristiti.
  2. Učiteljica će roditelje učenika svog razreda uputiti na obavezu ispunjavanja ankete i vlastoručnog potpisivanja kao i svih obaveza roditelja – obaveze roditelja detaljno će biti napisane u nastavku
  3. Napraviti raspored sati i dostaviti ga do srijede pedagoginjama radi organizacije dolaska i odlaska – naglasak na HJ, MAT PID. Dnevno tri do četiri sata. NE PROVODITI Tjelesnu i zdravstvenu kulturu!
  4. INA; DOP; DOD se ne provode u školi!
  5. Prema rasporedu sati planirati rad u narednom periodu i analizirati školu na trećem radi usaglašavanja nastavnog sadržaja i poučavanja učenika na daljinu
  6. Prema rasporedu sati definirati potreban pribor koji će tijekom dva tjedna ostati u školi
  7. Pospremiti učionicu na način da sav višak stvari spremi u ormare kako bi bilo lakše osigurati higijenu prostora;
  8. Zabranjeno je korištenje materijala kao što su kinetički pijesak, glina, kukuruz, riža... a preporučaju se glatke površine

 

OBAVEZE STRUČNIH SURADNIKA

  1. Podijeliti dežurstva po tjedan dana
  2. Pripremiti za 11.05 2020 za edukaciju za učenike i učitelje prema preporukama HZJZ  i MZO ( gdje se kreću učenici po školi, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlaz na dvorište)
  3. Napraviti upute za roditelje o dnevnoj rutini ( mjerenje temperature, raspored, prehrana, higijena)
  4. Prikupiti dosad održane zapisnike UV-a, aktiva
  5. Definirati dolazak razrednih odjela i učiteljica u školu počevši od 7.45, svakih 10 minuta i raspored odmora. Uskladiti rasporede s PB

Definirati različito vrijeme odlaska prema rasporedu učiteljica

  1. Reducirati mogućnost dolaska djece s TUR-om na minimum

Za PUN – isključivo ako baš nema druge opcije

  1. Obaviti razgovore s roditeljima i pomoćnicima, reducirati potrebu susreta na minimum
  2. Preuzeti pomoć učenja na daljinu učenicima zaduženih
  3. Prikupljati podatke o učenicima koji polaze nastavu u školi i koji polaze nastavu na daljinu
  4. Na kraju dana izviješće ravnateljici

 

OBAVEZE ADMINISTRATIVNO TEHNIČKIH DJELATNIKA

TAJNICA

  • Naručiti sav potreban higijenski materijal
  • U ponedjeljak sazvati sastanak spremačica i domara i podijeliti zadatke i detaljno upoznati s preporukama HZJZ; POSEBNO NAGLASITI da će biti sankcionirane spremačice ukoliko u toaletima ne bude higijenskog pribora i zabraniti zadržavanje u zajedničkim prostorijama.
  • Javiti se lokalnom stožeru civilne zaštite
  • Javiti se nadležnom epidemiologu
  • Podijeliti spremačice u dvije grupe i definirati koje učionice i ostale prostore čiste – SVAKA SPREMAČICA IMA SVOJE ZADUŽENJE
  • Spremačice sve rade svaki dan od srijede 06.05
  • Uređenje unutarnjeg pacija za boravak djece na zraku
  • Dostava hrane na vanjskim vratima
  • Pravila za kuhinju, kuhare, posuđe, pribor za jelo
  • Voditi temperaturne liste zaposlenika
  • Organizacija vježbe evakuacije radi potresa

DOMARI

-           Podijeliti radno vrijem u smjenama od dva tjedna

-           U tjednu prije nastave osigurati sve uvjete za prijem djece

-           Ispred učionice za prijem djece namjestiti klupu za dostavu hrane i dezinfekcijsko           sredstvo

-           U holu škole postaviti posebnu klupu s dezinficijensom i registrom ulazaka.

-           Na igralištu označiti bojom razmak od dva metra prilikom dolaska učenika u školu

-           trakom ograditi „igračke“ na dvorištu

SPREMAČICE

  • pripremiti školu za prijem učenika
  • dezifincirati kompletni prostor
  • u ponedjeljak 11.5.2020. od 7. 00 prozračivati učionice i hodnike
  • prozračivati učionice kada su učenici vani
  • nakon korištenja klupica  na školskom dvorištu i u školi spremačice dezinficiraju prostor i klupe – ona koja je zadužena za pojedini razred

 

KOD OTVARANJA ŠKOLE

Spremačica prva ulazi u Školu!

 

DOLAZAK U ŠKOLU

Svi zaposlenici prije dolaska u školu imaju obavezu prije dolaska na posao izmjeriti temperaturu.

Temperatura se mjeri beskontaktnim toplomjerom i prilikom ulaska u školu kao i prilikom odlaska.

Zaposlenici ulaze u školu jedan po jedan, ne zadržavaju se niti razgovaraju prilikom dolaska.

Po ulasku u školsku zgradu dezinficiraju mobitele.

Svi zaposlenici u posebnom prostoru preobuvaju se u radnu obuću.

Sve odrasle osobe koje ulaze u školu na ulazu će biti upisane u evidencijksu knjigu, kao i njihova temperatura.

Osobama s temperaturom nije dozvoljeno raditi niti dolaziti u prostor Škole!

 

UČITELJICE

  • provjeriti spremnost učionice, provjetrenost, urednost
  • što više nastave provoditi na školskom dvorištu
  • prihvat učenika prema definiranom vremenskom rasporedu
  • prikupljanje potpisanih potvrda roditelja
  • na jednostavan način održati edukaciju za učenike

EDUKACIJA ZA UČENIKE:

  • dolazak u školu
  • preobuvanje na točno određenom mjestu
  • hodanje kroz školu sredinom hodnika bez dodirivanja stvari i rukohvata prilikom kretanja
  • upozoravati i vježbati socijalnu distancu
  • izvježbati pravilno pranje ruku; obavezno po dolasku u školu, prije ulaska u skupinu, a onda što češće prema uputi učiteljice
  • upozoriti na uporabu jednokratnih maramica
  • djecu treba poticati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice
  • ponoviti i izvježbati kihanje, kašljanje
  • ukazati na wc i umivaonik koji će koristiti
  • zauzimanje trajnog mjesta
  • piti vodu iz bočice
  • sve stvari donešene u školu ostaju u njoj dva tjedna

STRUČNI SURADNICI

  • redovito prikupljati podatke o stanju učenika
  • dežurati na telefonu od 7.00 – 8.00 radi informacija roditelja
  • pomoć u učenju i podrška učiteljima

SPREMAČICE

Maksimalno zračenje prostora u svim situacijama koje to omogućavaju, s posebnim naglaskom na provjetravanje u dijelovima dana kada djeca nisu u prostoru. Tijekom dana držati otvorenim prozore pazeći na propuh.

2. U periodu dolaska/odlaska djece dezinficirati garderobne prostore (svakih 60 minuta) u svim dijelovima koje djeca koriste.

3. U nepredviđenim situacijama koje kontaminiraju prostor boravka djece ili sanitarni čvor, odmah izvršiti pranje i dezinfekciju tog dijela prostora.

4. Obvezno pranje stolova vodom i deterdžentom za odmašćivanje te predviđenim dezinfekcijskim sredstvom više puta tijekom dana te obavezno prije serviranja obroka prema važećem načinu rada.

OBAVEZNO

Nakon što se djeca izmaknu iz prostora

1. oprati sve raspoložive podove mješavinom vode, sredstva za čišćenje podova i dezinfekcijskog sredstva prema omjeru koji je propisan od strane proizvođača

2. prebrisati stolove, stolice, sanitarne čvorove, prostore garderobe, kvake i vrata te staklene površine koje su u doticaju s rukama djece kako bi prostor bio higijenski ispravan

DOMARI

  • tijekom boravka djece u školi NE NALAZE SE U PROSTORU HODNIKA I UČIONICA gdje borave djeca niti kontaktiraju s učiteljicama – potrebe i kontakti ostvaruju se telefonski ili preko tajnice

KUHARI/CE

  • borave isključivo u prostoru kuhinje i blagovaonice i odgovorne su za njihovu higijenu
  • naručuju robu preko tajnice mailom, a sva dostava isključivo se mora odvijati IZVAN ULAZA U ŠKOLU
  • tijekom radnog vremena NE NAPUŠTAJU RADNO MJESTO i ne kontaktiraju s ostalim zaposlenima
  • pripremljenu hranu za učenike prema dobivenom rasporedu ostavljaju na klupi ispred učionice -  užinu prije dolaska djece u školu, ručak prema rasporedu po odlasku većine djece
  • hrana mora biti podijeljena u porcije

UPUTE ZA RODITELJE

UPUĆUJEMO SVE RODITELJE DA DJECA OSTANU KOD KUĆE, AKO JE TO IKAKO MOGUĆE!

Roditelji koji se odluče da će njihova djeca pohađati nastavu u školi :

  1. Potpisuju izjavu o zaposlenosti i zdravlju
  • Oba roditelja rade izvan kuće!
  • Djeca i njihovi ukućani koji boluju od navedenih kroničnih bolesti ne dolaze u školu!  (respiratorne , kardiovaskularne, maligne, imunodeficijencijama, djeca s većim tjelesnim / motoričkim oštećenjima)
  1. U školu dijete dovodi i odvodi uvijek isti roditelj ili druga osoba koja s djetetom živi u istom kućanstvu i koja ne pripada rizičnoj skupini ( starija od 65, kronični bolesnik...)
  2. Svako jutro prije dolaska u školu roditelj mjeri djetetovu i svoju temperaturu, podatke dostavlja stručnoj službi koja o tome vodi evidenciju
  3. Roditelji prilikom dolaska i odlaska zadržavaju definirani razmak i ne zadržavaju se u dvorištu škole; niti ispred nje!
  4. Roditelji s povišenom temperaturom ili s respiratornim smetnjama, kao i oni koji su bili u mogućem riziku od zaraze ili su u izolaciji ne dovode učenike u školu!
  5. Roditeljima ulazak u školu nije dozvoljen! Sva se komunikacija odvija pri dolasku i putem telefona i/ili e-pošte.
  6. Obavješteni su da će nastavu izvoditi učiteljica tijekom naredna dva tjedna i predaje im se raspored sati e-poštom
  7. Za izvođenje nastave u školi učiteljica će definirati potreban pribor koji tijekom dva tjedna ostaje u školi
  8. Obavezno poslati s učenikom imenom označenu bočicu
  9. Svakodnevno prije dolaska u školu izmjeriti djetetu temperaturu – ako dijete ima temperaturu, dijete se ne dovodi u školu, obavještava se stručna služba na mail ured@os-amihanovica-zg.skole.hr i nadležni liječnik

 

 

 

Ravnateljica Škole:  

mr.sc. Beatrica Šurbek, prof.

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju