preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Zagreb

Login
Pogled kroz prozor


Kazalište na daljinu

Nastava na daljinu



Dragi učenici, molimo vas da odgovorite na pitanje


Kako pratite nastavu na daljinu?





PRAVOPISNE VJEŽBE
 

Kalendar
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

e-Vježbaonica

E škole

NAŠA ŠKOLA



 

2. a-razredna stranica

Školski list "Mihić"

Školski kurikulum
Školski projekt

Mi u medijima

LIST UČENIKA 8. b razreda
 
Priloženi dokumenti:
Nasa krila.pdf

 

  

 

Poludnevni boravak  

Aktivnosti i sadržaji programa poludnevnog boravka provode se preko 25 godina u osnovnim školama na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Korisnicima ovog programa osigurava se poludnevni boravak u školi u trajanju od pet sati svakog radnog dana, prije ili poslije nastave, ovisno o smjeni pohađanja nastave. Učenicima su osigurana i dva obroka, školski pribor, a naši stručnjaci provode neposredni socijalno-pedagoški rad s učenicima koja su uključena u redovni program osnovnoškolskog obrazovanja.

Ovaj program je treutno organiziran  u 21 školi, u njega je uključeno je oko 370 korisnika u 27 odgojnih skupina s  10 do 12 korisnika po skupini. 

Na inicijativu stručnog suradnika škole ili nastavnika, roditelja ili učenika koji se obratio za pomoć dolazi do prijedloga uključenja. Odluku o uključenju donosi stručni tim u sastavu: odgajatelj, socijalni radnik nadležnog ureda, pedagog škole ili drugi stručni suradnik u školi. Po donošenju odluke, a nakon pristanka roditelja i samog učenika, škola se pismenim putem obrati nadležnom uredu Centra za socijalnu skrb.  Ured Centra za socijalnu skrb, nakon razgovora s roditeljima/starateljima uključuje učenika u poludnevni boravak  donošenjem rješenja.

Tko je uključen u program poludnevnog boravka?

  • djeca u dobi od 8 do 14 godina
  • učenici osnovne škole od 2. do 8. razreda
  • žive u vlastitoj obitelji
  • zakazuju u obrazovnom procesu (školski neuspjeh, neizvršavanje školskih obaveza)
  • ispoljavaju neke od oblika poteškoća u ponašanju koji još nisu čvrsto fiksirani
  • skupina broji od 10 do 12 članova
  • rad u grupi: 11 i 30 – 16 i 30 sati, ili od 9 – 14 sati
  • izvan grupe: prije ili poslije rada u grupi i to na poslovima individualnog  rada, rada s roditeljima, suradnje s pedagoškom službom škole i ostalim službama i ustanovama s kojima je to potrebno
  • vođenje dokumentacije, sudjelovanja na stručnim  sastancima, komunikacija i suradnja s matičnom Ustanovom i drugo
  • najmanje jednom mjesečno organiziranje odlaska sa skupinom u kino, kazalište, bazen, klizanje, ZOO, priredbe, sportska događanja, muzeje i sl.)

Glavni ciljevi programa: 

  • samoaktivnost         
  • razvijati odgovornost za svoje ponašanje                        
  • samostalnost                                                                     
  • razvijati pozitivan pojam o sebi    
  • razvijanje zajedništva                                    
  • zadovoljenje potrebe za  pripadanjem
  • usvajanje osnovnih pravila komunikacije
  • rješavanje problema
  • uvažavanje/udovoljavanje zahtjevima i pravilima
  • suradnički odnosi, razumijevanje vlastite uloge (u grupi, obitelji)
  • poštivanje različitosti drugih              
  • savladavanje školskog gradiva - izravna pomoć u učenju;
  • stvaranje navika redovitog učenja - organizirano učenje, kvizovi znanja;
  • poučavanje tehnikama/načinu učenja - zajedničko planiranje i praćenje rada;
  • razvijanje samostalnosti u radu - vježbe koncentracije, poticanje
  • razvijati uočene sklonosti, vještine i  sposobnosti - sportske aktivnosti, uključivanje u sportske klubove
  • poticati i razvijati maštu i kreativnost- likovni sadržaji
  • prevencija neprihvatljivog ponašanja - program izvan škole za poticanje aktivnosti 
  • kvalitetno i organizirano slobodno vrijeme                                                
  • razgibavanje i opuštanje                                                                                        

 

 

 

preskoči na navigaciju