Nacionalni ispiti za učenike četvrtih razreda
Kalendar provedbe nacionalnih ispita
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Ove školske godine naši učenici 7. i 8. razreda, sudjelovali su u projektu „Hip.Hop. Pa skok!“ koji provodi Udruga Praktikum – centar za djecu i mlade, uz podršku Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta i Agencije za odgoj i obrazovanje u suradnji s partnerima projekta X. Gimnazija Ivan Supek i Vokalno plesnom skupinom „Radost“ unutar koje djeluje plesna organizacija Atomic dance factory.
U Osnovnoj školi Antuna Mihanovića za projekt su bile zadužene pedagoginje Nikolina Matejak i Sonja Bader.Provedba projekta sastojala se od dviju faza. U prvoj fazi projekta održale su se četiri edukativne interaktivne radionice po razredu koje je vodila Andreja Črljenec, diplomirana novinarka, članica kreativne organizacije Putujući zmaj i trenerica trenera neformalne edukacije. Korištenjem kazališnih i dramskih tehnika učenici su potaknuti na diskusiju pri čemu se omogućila izravna komunikacija o vršnjačkom nasilju u školi i njihovom životnom okruženju. Radionice su obuhvaćale teme o prepoznavanju nasilja; vrstama nasilja, mitovima i činjenicama; vršnjačkom nasilju u vezama; prevenciji i akciji da, U drugoj fazi projekta provedena je plesna radionica kao završni događaj poznat pod nazivom „flash mob“. Flash mob je izrazito popularan i prihvaćen oblik izražavanja među svim generacijama diljem svijeta kojim se želi osigurati vidljivost projekta i pozvati na sudjelovanje poznate osobe bliske mladima koje će poslati svoje poruke o važnosti nenasilja.Ciljevi ovog projekta su osvještavanje mladih o vršnjačkom nasilju i doprinos uspostavi novog modela pozitivnih stilova ponašanja. Namjera je bila osvijestiti stavove i ponašanja kroz usvajanje pozitivnih životnih i socijalnih vještina, razvijanje pozitivne percepcije sebe i drugih, prihvaćanje i uključivanje, jačanje samopoštovanja te razvijanje poštovanja i tolerancije. Završnim događajem nastojalo se privući pažnju šire javnosti kako bi se poslala poruka o važnosti nenasilne komunikacije među mladima.
Puno smo naučili, a pri tome se malo i zabavili.