Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus;
U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja.
Nacionalni ispiti za učenike četvrtih razreda
Kalendar provedbe nacionalnih ispita
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Osnovna škola Antuna Mihanovića
Dubečka 5, Zagreb
KLASA: 406-03/22-01/01
URBROJ: 251-133/01-22-1
U Zagrebu, 31. siječnja 2022. godine
Osnovna škola Antuna Mihanovića objavljuje Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave - Predmet nabave: Usluga spajanja tehničke zaštite (alarma) na centralni sustav (CDS) ponuditelja.
Rok za dostavu ponude je 3 dana od dana objave poziva na dostavu ponude.
Molimo da više informacija o aktualnoj javnoj nabavi pročitate u nastavku!►
POZIV
NA DOSTAVU PONUDA U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE
I. OPĆI PODACI O NARUČITELJU
Osnovna škola Antuna Mihanovića, Dubečka 5, 10000 Zagreb
OIB: 76147034208
Telefon: 01 2924 862
E – mail: ured@os-amihanovica-zg.skole.hr
II. OSOBA ZADUŽENA ZA KONTAKT
Ime i prezime: Mara Budić
Ustrojbena jedinica: tajnica škole
E – mail: ured@os-amihanovica-zg.skole.hr
Gospodarski subjekti trebaju sva dodatna pitanja u vezi poziva i/ili predmeta nabave poslati u pisanoj formi na gore navedeni e-mail.
III. PODACI O PREDMETU NABAVE
Predmet nabave: Usluga spajanja tehničke zaštite (alarma) na centralni sustav (CDS)
ponuditelja
IV. PODACI O PONUDI
Kriterij za odabir ponude:
Ekonomski najpovoljnija ponuda;
Procjena Povjerenstva
Cijena treba biti izražena u kunama bez PDV-a s uračunatim svim troškovima i popustima.
Ukupna cijena ponude je cijena ponude s PDV-om koji se iskazuje posebno.
Rok za dostavu ponude: 3 dana od dana objave poziva na dostavu ponude
Rok valjanosti ponude: ne kraći od 30 dana
V. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDE
Ponuditelji dostavljaju svoje ponude u roku za dostavu ponude:
Dostava ponude elektroničkim putem na e-poštu: ured@os-amihanovica-zg.skole.hr
zaključno s 02.02.2022. u ponoć
VI. ROK I MJESTO IZVRŠENJA
Mjesto izvršenja (isporuke): Osnovna škola Antuna Mihanovića, Dubečka 5, 10000 Zagreb
Rok početka izvršenja: očekivani početak izvršenja usluga ili radova je 15 dana od zaprimanja narudžbenice.