preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Zagreb

Login
EU projekt Pomoćnici

Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus; 

Upisi u 1. razred

Izborni predmet

U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja. 

Upis u srednju školu

Dokumenti

 

Jezikomat

Jezični savjeti profesora Filozofskog fakulteta, Marka Alerića

Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Radijska emisija

Radijska emisija učenika 7. b razreda

Razredna stranica 3. a

Marijini obroci

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave - Predmet nabave: Usluga spajanja tehničke zaštite (alarma) na centralni sustav (CDS) ponuditelja
Autor: Mara Budić, Beatrica Šurbek, 1. 2. 2022.

Osnovna škola Antuna Mihanovića
Dubečka 5, Zagreb
KLASA: 406-03/22-01/01
URBROJ: 251-133/01-22-1

U Zagrebu, 31. siječnja 2022. godine

Osnovna škola Antuna Mihanovića objavljuje Poziv  na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave - Predmet nabave: Usluga spajanja tehničke zaštite (alarma) na centralni sustav (CDS)  ponuditelja. 

Rok za dostavu ponude je 3 dana od dana objave poziva na dostavu ponude. 

Molimo da više informacija o aktualnoj javnoj nabavi pročitate u nastavku! 


POZIV

NA DOSTAVU PONUDA U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE

 

I. OPĆI PODACI O NARUČITELJU

Osnovna škola Antuna Mihanovića, Dubečka 5, 10000 Zagreb

OIB: 76147034208

Telefon: 01 2924 862

E – mail: ured@os-amihanovica-zg.skole.hr

 

II. OSOBA ZADUŽENA ZA KONTAKT

Ime i prezime: Mara Budić

Ustrojbena jedinica: tajnica škole

E – mail: ured@os-amihanovica-zg.skole.hr

 

Gospodarski subjekti trebaju sva dodatna pitanja u vezi poziva i/ili predmeta nabave poslati u pisanoj formi na gore navedeni e-mail.

 

III. PODACI O PREDMETU NABAVE

Predmet nabave: Usluga spajanja tehničke zaštite (alarma) na centralni sustav (CDS)

ponuditelja

  • Obavezno sklapanje ugovora s mogućnošću prijevremenog raskida

 

IV. PODACI O PONUDI

Kriterij za odabir ponude:

Ekonomski najpovoljnija ponuda;

Procjena Povjerenstva

 

Cijena treba biti izražena u kunama bez PDV-a s uračunatim svim troškovima i popustima.

Ukupna cijena ponude je cijena ponude s PDV-om koji se iskazuje posebno.

 

Rok za dostavu ponude: 3 dana od dana objave poziva na dostavu ponude

Rok valjanosti ponude: ne kraći od 30 dana

 

V. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDE

Ponuditelji dostavljaju svoje ponude u roku za dostavu ponude:

Dostava ponude elektroničkim putem na e-poštu: ured@os-amihanovica-zg.skole.hr

zaključno s 02.02.2022. u ponoć

 

VI. ROK I MJESTO IZVRŠENJA

Mjesto izvršenja (isporuke): Osnovna škola Antuna Mihanovića, Dubečka 5, 10000 Zagreb

Rok početka izvršenja: očekivani početak izvršenja usluga ili radova je 15 dana od zaprimanja narudžbenice.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
JAVNI POZIV

 

 

preskoči na navigaciju