Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus;
U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja.
Nacionalni ispiti za učenike četvrtih razreda
Kalendar provedbe nacionalnih ispita
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Kroz period od listopada 2013. do ožujka 2014. učenici 4.c razreda sa socijalnom pedagoginjom Sonjom Bader prošli su trening socijalnih vještina pod nazivom LaRa – lančana reakcija.
Socijalne vještine su naučeni oblici ponašanja, odnosno uvježbane sposobnosti. Uče se od najranijeg djetinjstva, u obitelji – spontano, imitacijom, metodom pokušaja i pogrešaka. Kasnije se utvrđuju ili mijenjaju kroz interakciju s ostalim grupama (vršnjaci, škola, radne skupine i dr.) i širim socijalnim okruženjem (Ajduković i Pečnik, 1994., prema Ferić, Kranželić Tavra, 2003.). „Socijalne vještine su ponašanja koja se koriste u svakodnevnom životu da bi imali dobre odnose s ljudima koji nas okružuju. One se mogu naučiti i uvježbati“, naučili smo na prvoj radionici.
Jedan od najučinkovitijih pristupa učenja socijalnih vještina je trening socijalnih vještina -"trening" se odnosi na dio učenja i uvježbavanja. Kako se primjenjuju, učenici su vidjeli kroz video materijale sa primjerima, a sami su se okušali u njihovoj primjeni igranjem uloga u gotovo svakoj radionici.
Učenici 4.c razreda uspješno su se upoznali sa vještinama poput predstavljanje i upoznavanje, slušanje, prepoznavanje i iskazivanje osjećaja, kontrola ljutnje, rješavanje problema, empatija i suradnja.
Prema konceptu rizičnih i zaštitnih čimbenika, učenje socijalnih vještina predstavlja značajan zaštitni faktor u razvoju djeteta. S tim u skladu, trening socijalnih vještina LaRa dio je Školskog preventivnog programa naše škole te kao takav i sastavnica Školskog kurikuluma za 2013./14. godinu.
Povratnu informaciju o tome što su naučili učenici su pedagoginji dali pismenom evaluacijom svake radionice.
Naučili smo puno o sebi, o drugima, malo se zbližili i puno zabavljali!
Dragi i poštovani roditelji,
sljedeće stranice posvetili smo vama u nadi da ćemo vam savjetom pomoći u zajedničkoj zadaći - odgoju i obrazovanju naše djece.
1. Uvjeti odrastanja i razvoj mozga
http://harfa.hr/clanak.asp?id=124&n=Uvjeti%20odrastanja%20i%20razvoj%20mozga
2. Kako poboljšati koncentraciju djeteta?
http://www.skole.hr/roditelji/odgoj?news_id=9083
3. Motivirajte svoje dijete za učenje
http://www.skole.hr/roditelji/odgoj?news_hk=5290&news_id=7939#mod_news
4. Kako pomoći djeci s teškoćama u učenju?
http://harfa.hr/grupa.asp?id=5&n=Kako%20pomo%E6i%20djeci%20s%20te%9Ako%E6ama%20u%20u%E8enju
5. Strah od škole
http://www.skole.hr/roditelji/odgoj?news_id=8834
6. Naučite svoje dijete kako reći "ne"
http://www.skole.hr/roditelji/odgoj?news_hk=5290&news_id=8713#mod_news