Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus;
U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja.
Nacionalni ispiti za učenike četvrtih razreda
Kalendar provedbe nacionalnih ispita
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Susreti Knjige i kolačići u školskoj knjižnici na kojima se na glas čitaju najljepše slikovnice i knjige za djecu nastavljen je ovoga četvrtka užitkom u čitanju i gledanju slikovnice
Učenici prvih razreda, koji idu u produženi boravak, strpljivo su čekali nastavak susreta u knjižnici na kojima se susreću s nekoliko užitaka istovremeno: čitanje lijepih priča i druženje uz kolačiće - stoga se to druženje i zove Knjige i kolačići u školskoj knjižnici.
Ovoga puta užitaka je bilo još i više, za čitanje je odabrana slikovnica Ljubav, koju je napisala i prekrasno ilustrirala Andrea Petrlik Huseinović. Već na samom početku bilo je lijepo zapaziti da naši učenici već primjećuju stil ilustracija ove autorice prisjećajući se priče Plavo nebo koju smo ranije zajedno čitali.
Ljubav je, kako i priliči, počela divno - izjavom djeteta da treba svoj dom i nekoga da ga voli!
Svaka izjava djeteta je zapisana na prekrasno oslikanoj podlozi - svaku tu sliku smo pažljivo i s užitkom gledali, a učenici su svaki put ponavljali i sve prethodne misli, do kraja su napravili pravi mali pothvat i zapamtili riječi cijele slikovnice.
U drugom dijelu slikovnice lijepe i vedre slike su zamijenjene onima tamnijima s porukama što dijete ne želi, spomenuto je da dijete ne želi mržnju i rat, da ne želi biti samo i napušteno - u tom trenutku smo načas ostavili našu slikovnicu na stol i razgovarali o drugoj djeci njihove dobi koja su prisiljena sudjelovati u ratu, a razgovarali smo i tome jesu li se i kada oni osjećali sami i napušteni. Učenici su pokazali suosjećanje prema svojim vršnjacima koji odrastaju u manje sretnim uvjetima, a bili su i vrlo iskreni u izražavanju svojih osjećaja.
Moglo bi se reći da smo upravo zbog ovog suprotstavljanja ljubavi i ne-ljubavi snagu tog plemenitog osjećaja osjetili još više i još dublje.
Učenici su na kraju čitanja sa uvijek novim veseljem uživali i u zasluženim kolačićima!