Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus;
U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja.
Nacionalni ispiti za učenike četvrtih razreda
Kalendar provedbe nacionalnih ispita
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Naša knjižničarka, Vanja Jurilj, kao predsjednica Hrvatske udruge školskih knjižničara i ove je godine organizirala tradicionalni okrugli stol na Interliberu. Ovogodišnja tema, E-lektire, otvorila je pitanja o izazovima koje e-lektira stavlja pred knjižničare i učenike, čitanosti e-lektire te ulozi e-lektire u standardima za školske knjižnice, ali i položaju i ulozi školske knjižnice i knjižničara u digitalnom okruženju.
Okrugli stol održan je u petak, 13. studenoga, na otvorenoj pozornici paviljona 6.
Gosti su biti: dr. sc. Daniela Živković, izv. prof. na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskoga fakulteta u Zagrebu; Zoran Ferić, književnik i profesor u XVIII. gimnaziji u Zagrebu, Branka Vuk, zamjenica ravnatelja CARNET-a, Anica Tkalčević, školska knjižničarka XV. gimnazije iz Zagreba te Tea Vlahović, maturantica iz Gimnazije Velika Gorica.
Svatko od njih osvrnuo se na e-lektire iz vlastiotog kuta gledanja, a otvorena je i rasprava u kojoj je mogla sudjelovati i publika. Raspravu je moderirala knjižničarka Vanja Jurilj, predsjednica Hrvatske udruge školskih knjižničara.
Okrugli stol o e-lektirama potaknuo je prisutne na razmišljanje o mjestu i ulozi ovakvog oblika lektire u knjižničnom fondu i odgojno-obrazovnom procesu, što je od iznimne važnosti za kvalitetnu koncepciju i provedbu CARNET-ovog projekta.