Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus;
U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja.
Nacionalni ispiti za učenike četvrtih razreda
Kalendar provedbe nacionalnih ispita
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Zaduženja: 6.a, 6.b, 6.c, 8.a, 8.b, 8.c + dopunska 6.a, 6.b, 6.c te dodatna 8.a, 8.b, 8.c
Kontakt: Vesna Presečki
Vrijeme informacija za roditelje:
6. i 8. ujutro – SRIJEDA 8:55 – 9: 40
6. I 8. POSLIJEPODNE – utorak 17:30 – 18:15
Dopunska nastava za 6.razrede:
6. i 8. ujutro – UTORAK 13:10 – 13:55
6. i 8. poslijepodne – UTORAK 13:10 – 13:55
Dodatna nastava za 8. razrede:
6. i 8. ujutro – PETAK 13:10 – 13:55
6. I 8. poslijepodne – ČETVRTAK 13:10 – 13:55
Projekti:
„All things Croatian“ kao dio školskog projekta „Lijepa naša“ u sklopu kojeg svi učenice svih šestih i osmih razreda Učenici šestih razreda će istraživati osobitosti različitih dijelova Republike Hrvatske (geografske, kulturne, povijesne, ekonomske) o čemu će svaki učenik pripremiti vlastitu prezentaciju za ostatak razreda. Zajedno, kao razred, učit će kako koristiti alat canvu te izraditi razredni poster s najvažnijim i najzanimljivijim činjenicama koje su saznali tijekom prezentacija.
Učenici osmih razreda istraživat će kroz nekoliko odvojena zadatka tijekom godine poznate izume,
inovatore, zanimljive ličnosti i događaje s predznakom „All things Croatian“ te prikupljene informacije prezentirati ostatku razreda koristeći medij i format u kojem se najbolje mogu izraziti.
„Australia“ – razredni projekt za učenike sva tri šesta razreda tijekom kojeg će uz zanimljive sadržaje i materijale učiti o Australiji.
„A future invention“ – kreativno-jezični zadatak za učenike osmih razreda u kojem će u timovima razmisliti o mogućim rješenjima određenih problema te svoja rješenja prezentirati ostalim timovima učenika.
Pravila rada i kriteriji vrednovanja (dokument u privitku)